Cromar - Hrvatska udruga za marketing je udruga svih pravnih i fizičkih osoba koje imaju interes u unaprjeđenju marketinške teorije i prakse.

Projekti

c-kongres-3
Download PDF

Članovi udruge bili su uključeni u niz projekata u kojima se ostvarivala suradnja s znanstvenim institucijama, poslovnim subjektima iz prakse, poduzetnicima i drugima. Najznačajnije projekte navodimo u nastavku:

  • Društveni marketing (2009)
  • Studentsko natjecanje: strateški marketinški plan razvoja i upravljanja novom markom za obiteljsku tvrtku Pretti (2010)
  • Business Management Challenge: Marketinška strategija za novi proizvod web trgovinu AjTikupi.hr (2011)
  • Natječaj u istraživanju potrošača za potrebe Hrvatske poljoprivredne agencije (2012)
  • Natječaj za razvoj marketing plana za uvođenje marke dječje obuće tvrtke Borovo (2013)
  • Natječaj u istraživanju potrošača za potrebe Jadran-galenskog laboratorija d.d. (2015)