Tim s EFOS-a najbolji na Google Online Marketing Chalengeu u Hrvatskoj
EFOS-ovi studenti Ines Strmotić, Krešimir Repušić i Filip Grgurić najbolji su tim iz Hrvatske na Googleovom Marketing Chalengeu 2015. Google Online Marketing Challenge (GOMC) je globalno studentsko natjecanje u kojem studenti kreiraju i vode kampanju za stvarnog klijenta koristeći Google Adwords oglašivačku platformu.
Pobjednički tim oformljen je u prosincu 2014. te su krenuli u potragu za klijentima. Pomoć je stigla od portala Netokracija koji je prenio objavu te su stupili u kontakt s g. Ivanom Kapetanovićem i potvrdili suradnju s web-trgovinom Giftonaut u kojoj se prodaju majice, posteri i ukrasi od stiropora. Sama kampanja trajala je tri tjedna, a svaki tim je na raspolaganju imao budžet od 250$.
Ines, Krešimir i Filip su u konačnici najbolje rangirani tim iz Hrvatske, 25. u Europi, 71. u svijetu, među više od 1600 timova, što je izvrstan uspjeh (na objavljenim rezultatima može ih se pronaći pod brojem 8592111720). Google je kampanju ocijenio sa “Strong” što opisuje kao snažnu demonstraciju vještina u Google Adwords sustavu i razumijevanje online oglašavanja. Pobjednički tim ističe da je veliku ulogu u njihovoj edukaciji imala “E-marketing akademija” koju je u suradnji s poslovnim subjektom Escape organizirao asistent Ivan Kelić s Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Zanimljivo je istaknuti da je ovo 4. godina zaredom u kojoj GOMC u Hrvatskoj osvaja tim iz Osijeka.