PUBMET 2015
U Zadru je od 24. do 25. rujna 2015. godine u organizaciji Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru i Instituta Ruđer Bošković održana 2. međunarodna konferencija PUBMET 2015. Osnovna tematika konferencije obuhvaća znanstvenu komunikaciju u kontekstu otvorene znanosti: znanstveno izdavaštvo (PUBlishing) kao njezin najvidljiviji dio i metriku (METrics) koja se koristi prilikom različitih procesa evaluacije.
Obrana doktorskog rada Ane Težak Damijanić
Obrana doktorskog rada na temu: ZDRAV ŽIVOTNI STIL – ODREDNICA VRIJEDNOSTI ZA POTROŠAČA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU Više pročitajte na: https://www.efri.uniri.hr/hr/article/18/obrana-doktorskog-rada-ane-tezak-damijanic Više pročitajte na: obrana doktorkog rada Ane Težak Damijanić
Treći svjetski Neuromarketing forum
Treći svjetski neuromarketing forum u New Yorku (USA) održava se u periodu od 5. do 7. ožujka 2014. u organizaciji Neuromarketing Science & Buiness Association (NMSBA). Više informacija može se dobiti na web stranicama: http://www.neuromarketingworldforum.com/program Odlučite li se registrirati, javite se do 10.01.2014. na e-mail mvujicic@efri.hr kako biste dobili poseban „kod” kojim pri registraciji (registrirate se kao […]
Nagrade za najbolji diplomski i završni rad iz marketinga
U sklopu XXII Kongresa CROMAR-a dodijeljene su nagrade za najbolji diplomski i završni rad iz marketinga. Za najbolji završni rad odabran je, prema ocjenama žirija, rad kolege