Održan 24. CROMAR congress
24. CROMAR congress pod nazivom ”Marketing Theory and Practice – Building Bridges and Fostering Collaboration” održan je od 22-24. listopada 2015. u Splitu u suorganizaciji Ekonomskog fakulteta Split i CROMARa. Na Kongresu je sudjelovao 51 autor iz zemlje i inozemstva te je prezentirano 24 rada. Plenarno predavanje održao je dr. Robert Morgan, Cardiff Business School, Cardiff University, UK, Sir Julian […]
Natječaj za dodjelu priznanja CROMARa
U cilju poticanja aktivnosti CROMAR-a Glavni odbor usvojio je Pravilnik o nagrađivanju. Pravilnikom su utvrđene vrste priznanja i povelja zahvalnosti, uvjeti i način njihove dodjele, predlagatelji i način predlaganja, tijela u postupku dodjele i druga pitanja od značaja u postupku dodjele priznanja i povelje zahvalnosti.
XXIV. CROMAR congress
U suorganizaciji sa Ekonomskim fakultetom Split održati će se od 22-24.listopada 2015. godine XXIV. CROMAR kongres pod nazivom „Marketing Theory and Practice – Buliding Bridges and Fostering Collaboration“.
Natječaj u istraživanju potrošača
U suradnji s JGLom najavljujemo Natječaj u istraživanju potrošača. Natječaj je namijenjen studentima članovima CROMARa koji oforme studentske timove. Više o Natječaju pročitajte: Natjecaj Cromar JGL
IAPNM kongres na EFOSu 12-14.06.2014.
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku od 12-14.06.2014. održava se 13. međunarodni znanstveni IAPNM kongresa na temu Public, social and nonprofit marketing: Value creation and quality of life improvement. Organizatori kongresa su: IAPNM, EFOS i CROMAR. Više o samome kongresu možete pogledati na: http://www.efos.unios.hr/iapnm/