25. CROMAR kongres
25th CROMAR Congress : Marketing as a Pillar of Success-Competitiveness, Co-creation and Collaboration 25. CROMAR kongres organizira Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, a održava se od 08-10.06.2017. Za više informacija pogledajte na: http://www.unidu.hr/odjeli.php?idizbornik=947
Case study Novi list
U suorganizaciji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i CROMAR-a dana 19.05.2016. održano je finale studentskoga natjecanja u rješavanju studije poslovnog slučaja Novi list.
Marketing Insights from a Changing Environment
Objavljena je znanstvena knjiga „Marketing Insights from a Changing Environment “ u izdanju Pearson education limited iz Londona.
Održan 24. CROMAR congress
24. CROMAR congress pod nazivom ”Marketing Theory and Practice – Building Bridges and Fostering Collaboration” održan je od 22-24. listopada 2015. u Splitu u suorganizaciji Ekonomskog fakulteta Split i CROMARa. Na Kongresu je sudjelovao 51 autor iz zemlje i inozemstva te je prezentirano 24 rada. Plenarno predavanje održao je dr. Robert Morgan, Cardiff Business School, Cardiff University, UK, Sir Julian […]